גפני מגיב לבן גביר: "מי ערב לנו שהוא לא ילך עם השמאל?"

    אייל ראובן 1 Comment on גפני מגיב לבן גביר: "מי ערב לנו שהוא לא ילך עם השמאל?"

    יו"ר דגל התורה תקף את יו"ר עוצמה יהודית, על רקע הטענה כי גפני עשוי ללכת לממשלה עם השמאל: "מי אמר שבן גביר לא יעשה את זה כשזה ימצא חן בעיניו, כמו בנט? אני מעולם לא הלכתי עם השמאל". הוא מתח ביקורת על הגעת נתניהו לריכוזים החרדיים: "זה לא יעזור. שיעבוד במעוזי הליכוד" | בן גביר הגיב: "הסכנה מגיעה מגפני"

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר דגל התורה, חה"כ משה גפני מכחיש הבוקר (ראשון) בריאיון ל'קול חי' את הטענה שנפגש עם לפיד ומבהיר פעם נוספת כי לא ילך לממשלה עם השמאל. גפני תקף את יו"ר עוצמה יהודית ותהה מנין הביטחון שהוא לא יעשה מעשה בנט וילך עם השמאל בעצמו.

    בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר, התייחס גפני לטענות נגדו: "יש אינטרס ללפיד ולגנץ להגיד שמי שיוכל ללכת עם החרדים זה הם. אבל אני אומר לכם שלא נלך איתם וכל הספינים האלה – אנחנו לא צד בזה. אנחנו הולכים עם הימין. זאת ההוראה של גדולי התורה. אני מעריך שכן יהיו לנתניהו 61. לא נפגשתי עם לפיד, את גנץ פגשתי במקרה בוועידת התעשיינים ורק אמרנו שלום".

    גפני תקף: "שמעתי שבחוג בית בן גביר אמר שיש איזו טיוטת הסכם של גנץ יהדות התורה, אני יותר שנים ממנו בכנסת. הוא חדש יחסית, אף פעם לא הלכתי עם השמאל. עליו אני לא סומך. ראינו שהיה את בנט ושקד וכהנא שגם היו ימין קיצוני והם חברו לשמאל, מי אמר שבן גביר לא יעשה את זה כשזה ימצא חן בעיניו?"

    "אם הוא יודע להגיד עלי שאני ישבתי עם איזה עורך דין של גנץ, מה שלא היה ולא נברא, הוא פשוט משקר במצח נחושה – אז מי מבטיח לי אחרי שעברנו את כל מה שעברנו עם בנט – שבן גביר לא ילך עם השמאל?", תהה יו"ר דגל התורה והוסיף "אני רוצה שהימין ישלוט". 

    בהמשך הריאיון, מתח גפני ביקורת על ההתערבויות של מפלגות בגוש בקולות הבוחרים של מפלגות אחרות, כולל הגעתו של נתניהו לריכוזים חרדיים: "אני חושב שהוא לא מכיר מספיק את הנעשה בציבור החרדי. הציבור התעורר. קודם כל עברנו את החגים, הכל התעורר עכשיו והאמירה של לצאת להצביע, מי שאומר מה לעשות אלה הרבנים ולא יעזור שנתניהו יבוא. אני מקווה שהמנדט השמיני שלנו יעשה את המהפך ויביא את ה-61. אנחנו נביא את כולם ואת מה שצריך לעשות – שנתניהו יעשה בליכוד. היו הרבה מאוד מצביעי ליכוד שלא יצאו מהבית בפעם שעברה. במקום שידברו אחד על השני כל אחד בגוש צריך לפעול בקרב מצביעיו".

    הוא נשאל מדוע לא נעשה כינוס גדול של דגל התורה: "הייתה החלטה אצל גדולי התורה, עשו חשבון של רווח והפסד. עושים את זה הערב. זו שאלה טכנית לחלוטין".

    מעוצמה יהודית נמסר בתגובה לדבריו של גפני: "בינתיים היחיד שכבר הצהיר שהוא קרוב יותר לשמאל מלימין, ולא מפסיק להסתחבק עם אחמד טיבי – זה משה גפני עצמו. אם יש סכנה שמישהו יקים ממשלה עם השמאל – היא מגיעה ממשה גפני עצמו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בדיחת היום
      שבן גביר ילך עם השמאל?
      חחחחחחח